Selasa, 12 Julai 2016

Raya datang lagiiii!!!Tapi kurang meriaaahh laaa..ini semua salah telefon skrin sesentuh tuhh..sakitnya tuhh..di sinii..

Sedar tak sedar..sedara-sedara dan sedari-sedari semua..dah tupp..tuppp..tuppp..masuk hari raya ke- 7.. Dah buat puasa enam ke belom?..kalau dah..alhamdulillah..kalau belum..pstttt..diam-diam sudahlah..hiiihiiihiiii...Berbalik pada cerita puasa..Syukur alhamdulillah..kita telah sempat bertemu Ramadhan yang telah berlalu..Banyak yang telah kita lakukan sempena Ramadhan yang lalu..Antara yang paling seronok sekali..liat sangattttt nak bangun sahur..Amboiiiii!!..ni memang kes salu skip Subuh la nii..hihhiiiihiiii..

Hari demi hari berlalu sepanjang bulan puasa..kita dapat rasa..banyak jugak perubahan.dari solat "belang-belang"..jadi solat tak pernah skip..siap tarawikh pn makin seronokkk je buat tiap malam...kann kann..Black kann..annn..annn..Alhamdulillah..perubahan dari kurang baik kepada yang lebih baik..Surau-surau pn penuhhhh je tiap malam..alangkah seronok kalau amalan macam ni tiap-tiap bulan kita buat..nampak meriah knn..

Cerita puasa sampai kat sini je ekk..ekkk..Perasan tak semuewnyeww...Raya tahun ni agakkk kurangg skeett meriahnya..kenape ekk?..perasan tak?perasan tak kawangg-kawang?..kenape krikk krikkk ni kawangg-kawangg?..Kalau dulu-dulu..meriah je knn..tengok budak-budak main meriam buluhh..Kalau yang datang beraya tu..seronok jee tengok..Banyakkk je citer diorang..cer citer...cer citer...Tapi sekarang..semuanya sudah berubah..sobb...sobb..sobbb..

Dahlah..kite tak maww tulis dahh..mata kite dah masuk habukk..Korang layan je lah iklan raya kat bawah ekk..sobbb..sobbbb..


Iklan raya paling win 2016




Iklan raya paling win 2015




Iklan raya paling win 2014


Delisha mencarut




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MEMBONGKAR KESESATAN WAHABBI!! DISCLAIMER : Artikel ini bukan untuk pentaksub, bukan untuk berbalah, ia hanya untuk bacaan sahaja. Hany...